Vai ir iespējams ietekmēt mājaslapas vietu Google rezultātos? (Viedoklis)

Autors Mikelis Kalnins June 09, 2020
Attēls rakstam "Vai iespējams ietekmēt Google rezultātus?"

Īsā atbilde ir jā!

Līdzīgi kā, piemēram, Latvijas tauta nosaka, kurš no Supernovas dalībniekiem brauks uz Eirovīziju, sarindojot tos no sliktākā uz labāko, tāpat arī Google izvērtē mājaslapas, kuras ir pelnījušas atrasties rezultātu 1. vietā un kuras – pēdējā lapā.

Atšķirībā no balsotājiem, kas izvēlas Supernovas uzvarētāju, Google neskatās uz mājaslapas potenciālu kļūt par 1. mājaslapu internetā, bet gan uz tās atbilstību meklētājsistēmas lietotāja pieprasījumam.

200 dažādi faktori

Lai noteiktu, cik atbilstoša ir lapa, lai to ierindotu 1. vietā uz lietotāja pieprasījumu “zobārsts Rīgā”, Google skatās uz kopā aptuveni 200 (neviens nezina īsto skaitli) dažādiem faktoriem. Visi faktori iedalās tehniskajos, iekšējos un ārējos optimizācijas faktoros.

Google rūp mājaslapas drošība, ielādes ātrums, ienākošo saišu daudzums, METa tagi utt. Šie ir tikai daži no faktoriem. Jūs domu sapratāt – tie ir visdažādākie un tie visi savā mērā atspoguļo mājaslapas kvalitāti.

Vienīgi esot vienu soli priekšā Google un sakārtojot tās lietas, kam tā pievērš uzmanību vērtējot mājaslapas kvalitāti, ir iespējams nokļūt organisko rezultātu 1. pozīcijā. Tādā veidā nodrošinot ilgtermiņa risinājumu bezmaksas jaunu potenciālo klientu plūsmai.

SEO optimizācija ir digitālā mārketinga disciplīna, kas atbild par mājaslapas sakārtošanu atbilstoši meklētājsistēmu prasībām.

Ilgtermiņa bezmaksas risinājums

Atslēgvārdi ir “ilgtermiņa” un “bezmaksas”, jo nav noslēpums, ka uz doto brīdi ir iespējams arī izmantot Google jaunu klientu piesaistīšanai, pērkot klikšķus. Ja jūs vēlaties parādīties uz manis jau iepriekš pieminēto frāzi “zobārsts Rīgā” , jūs varat atstāt mājaslapu kāda tā ir, izveidot kontu Google Ads platformā un informēt Google, ka esat gatavs maksāt par katru, kurš ir meklējis “zobārsts Rīgā” un tad uzklikšķinājis uz jums.

Bet šis risinājums ir kā iet katru rītu uz veikalu pēc olām, kad jums ir iespēja paņemt vistu, kas šīs olas jums katru rītu dēs par brīvu un daudz!

Klikšķu pirkšana nav tālredzīgs risinājums, jo līdzko jūs pārstāsiet maksāt par klikšķiem, tā potenciālo klientu plūsma uz jūsu mājaslapu apstāsies.

SEO un klikšķu pirkšana

Saprotiet mani pareizi, klikšķu pirkšana nav kļūda. Reklāma Google var kalpot kā lielisks papildinājums jau esošajai pozīcijai rezultātos, bet tikai paļauties uz to visas jauno potenciālo klientu plūsmas nodrošināšanai, gan ir.

SEO un klikšķus pirkšanai vajadzētu strādāt tandēmā. Primāri lielāko potenciālo klientu plūsmas daļu nodrošina organiskā vieta un tad, ja ir nepieciešamība, var šo plūsmu palielināt ar reklāmu. Izvēlēties SEO kā vienīgo stratēģiju var, bet klikšķu pirkšanu gan nē.

Kopsavilkums

Rezumējot, ir iespējams ietekmēt mājaslapas vietu Google rezultātos. Tas tiek darīts sakārtojot mājaslapu saskaņā ar Google vadlīnijām, kuras ietver aptuveni 200 dažādus faktorus. Kad mājaslapa ir sakārtota, tā kalpo par ilgtermiņa risinājumu bezmaksas jaunu potenciālo klientu plūsmai. SEO un Google Ads reklāmas ir divas jaunu potenciālo klientu piesaistīšanas stratēģijas, kas vienu otru papildina.

*Pilna SEO optimizācija ir “SEO Eksperts” sniegto pakalpojumu sarakstā. Lai noskaidrotu vairāk, meklējiet informāciju SEO pakalpojumu lapā vai sazinieties ar mums, izmantojot kontaktformu.

Padalies Ar Rakstu